E.T.Ho.S.

 

Εξάλειψη τρανσφοβικών, ομοφοβικών και αμφιφοβικών στερεοτύπων μέσω της καλύτερης εκπροσώπησης στα μέσα ενημέρωσης

Main Objective of E.T.H.o.S.

The overall objective of the E.T.H.o.S project is to educate and raise awareness among journalists and media students about the phenomenon of Homophobia, Transphobia and Biphobia (HTB) in the media and in particular about the direct or indirect (re)production of harmful stereotypes against LGBT+ people.

This will ultimately serve the overarching goal of E.T.Ho.S. to combat discrimination against LGBT+ in Greece, Lithuania and Croatia by enlisting media power for their benefit while challenging misrepresentation.

To achieve this objective, four types of activities are planned:

·Development of a LGBT+ Media Reporting Guide for media professionals and students.
● Εκπαίδευση για δημοσιογράφους και φοιτητές/φοιτήτριες ΜΜΕ στις συμμετέχουσες χώρες: 12 (3×4) Εκπαιδευτικά Εργαστήρια για δημοσιογράφους/εργαζόμενους-ες σε ΜΜΕ (20-25 συμμετέχοντες-ουσες ανά Εργαστήριο) και 12 (3×4) Εκπαιδευτικά Εργαστήρια για φοιτητές/φοιτήτριες ΜΜΕ (20-25 συμμετέχοντες-ουσες ανά Εργαστήριο).
· Advocacy and lobbying on LGBT+ rights and the elimination of discrimination against them.
· Raising on Homophobic, Transphobic and Biphobic (HTB) Media discourse.

The direct beneficiaries of the project are journalists and media professionals/staff and media students on the one hand and policy and decision makers on the other

The results that the planned activities are expected to produce comprise the following:

  • Improved knowledge about non-discriminatory portrayal of LGBT+ people among journalists and media students in the 3 participating countries.
  • Αυξημένη ευαισθητοποίηση και κατανόηση σχετικά με την πρόληψη και την καταπολέμηση της αναπαραγωγής ομοφοβικών/τρανσφοβικών/αμφιφοβικών στερεοτύπων στην Ελλάδα, στη Λιθουανία και στην Κροατία.
  • Better representation of LGBT+ people and issues in the media.
  • Increased awareness about the phenomenon of HTB Media discourse among policy and decision makers, professionals and the public.
  • Better equipped educational institutions to embed LGBT+ equality in media studies.

Our publications

Η ΛΟΑΤ κοινότητα και τα μέσα ενημέρωσης: οδηγός για επαγγελματίες ΜΜΕ

Στα πλαίσια του προγράμματος E.T.Ho.S δημιουργήθηκε ο παρών οδηγός, ο οποίος απευθύνεται σε επαγγελματίες αλλά και φοιτητές-ριες ΜΜΕ, και πριλαμβάνει όλους τους βασικούς ορισμούς για τις έννοιες και τις ταυτότητες που αφορούν το σεξουαλικό προσανατολισμό, την ταυτότητα και έκφραση φύλου και τα χαρακτηριστικά φύλου, καλές πρακτικές και κατευθυντηριες οδηγίες για την ορθή αναπαράσταση των ΛΟΑΤΚΙ ζητηματων στα μεσα ενημερωσης, το νομοθετικό πλαίσιο για τις διακρίσεις, τη ρητορικη και την έκφραση μίσους, και άλλες πληροφορίες.

Ο οδηγός αυτός αποτελεί ένα χρήσιμο και πρακτικό εργαλείο για όλες-ους τους επαγγελματίες των ΜΜΕ βοηθώντας τους να διευρύνουν τις γνώσεις τους γύρω από τα ΛΟΑΤΚΙ θέματα και να δώσουν, μέσα από τη δουλειά τους, χώρο και ορατότητα στα ζητήματα που αφορούν την κοινότητα και στα ίδια τα άτομα να μιλήσουν για τις εμπειρίες τους, με τρόπο που δε θα αναπαράγει αρνητικά στερεότυπα και προκαταλήψεις για τα ΛΟΑΤΚΙ άτομα.

Ο οδηγός είναι επίσης διαθέσιμος στα αγγλικά, σε μια εμπλουτισμένη έκδοση, η οποία περιλαμβάνει συγκριτική ανάλυση μεταξύ Ελλάδας, Λιθουανίας και Κροατίας.

This publication has been produced with the financial support of the Rights, Equality and Citizenship (REC) Programme of the European Union. The contents of this publication are the sole responsibility of Colour Youth and can in no way be taken to reflect the views of the European Commission.